[Mplayer-felhasznalok] tfields ??

rr rr at rr.sote.hu
Tue Mar 16 12:42:09 CET 2004

Idézet Balatoni Denes 2004. március 11. 21:15 keltezésű leveléből:

> Ugyanis nekem mar mukodott - lehet hogy scale filter tfields elott vagy/es
> utan segit, mas otletem nincs.

Nagyon koszonom a tippet, a scale segitett. Sot, ha egy il=s -t is beleraktam,
akkor a mozgo emberek nem is tuntetek parkinson korosnak :)

a tfields=4 azonban rangat, nyilvan a fieldek sorrendje zavarja.

szoval sony-DV format eseten
 -vf il=s,tfields=0,scale=720:576:0 -fps 50.0 -ofps 50.0

megegyszer nagyon koszonom, az mplayer tenyleg tok jo, de az utolso nehany
hetemet kisse nyugosse tette. na maj' az 1.0

--
Radnai András
egyketto3 at rr.sote.hu