[Mplayer-felhasznalok] Pinnacle PCTV pro (MT2050 tuner)

Erki-Kiss Zsolt ekzsolt at marsnet.hu
Tue Mar 16 08:47:51 CET 2004

On Wed, Mar 10, 2004 at 04:42:23PM +0100, ZsoL wrote:

> Igen ez engem is erdekelne. Mondjuk nem feltetlenul uhu alatt de az
> lenyegtelen.

2.4.2[2-5] kernelhez a http://bytesex.org/patches/ cimen talalhato
kraxel patch gyujtemeny nyujt segitseget. A kernel modulok
installalalasa utan el kell tavolitani a tvaudio.o modult.

A modules.conf-ban a bttv type 52, a tuner type pedig 33 legyen.

A legujjabb 2.6.4-es kernel mar tartalmazza a kraxel patch-et, de a
tvaudio modul eltavolitasa itt is szukseges.

Ezzel a modszerrel nekem jol mukodik ez a kartya, mar ami a csatornak
megtalalasat illeti, de a kepminoseg sajnos nem az igazi, amolyan
havazas szeru "effekt" van, amit meg sehogyan sem sikerult megoldanom.
Ha valakinek esetleg mar ezt is sikerult volna lekuzdeni, arra en is
nagyon kivancsi lennek.

--
Udv,
Erki-Kiss Zsolt