[Mplayer-felhasznalok] tfields ??

rr rr at rr.sote.hu
Thu Mar 11 15:47:13 CET 2004

Draga Arpi

Ket nap alatt sikerrel atkonvertaltam a kameram egy 10 perces felvetelet .

Aruld mar el mi a nyavajat csinalhatnek, hogy a -vf tfields=0 mukodjon.
(a snapshot is vegigsikoltozza az osszes framet (WHY...))

a gngg modszer sem lett tokeletes, az altalad irt es mellesleg (explicite) nem
hivott expand szurobe lementettem a megfelelo mezo pointeret, es vinnyogas
helyett odaadtam neki (az elozot), lehet hogy csak a frame sorrend lett
rossz, (2,1,4,3,6,5,stb) amire van szuro, de ezzel vacakolni mar tulzasnak
tunt.

megkonnyitendo a valaszt:

a tfields mindenkinek mukodik csak neked nem
a tfields meg soha senkinek sem mukodott
a tfields-hez az fps, es ofps -en kivul kell meg a ....
nem erek ra
dogolj meg, menj a pokolba (fakultativ)
ganyolj meg egy kicsit
nezd meg a  .... forrasreszletet
az angol listan van olyan aki halotta hogy ismerosenek meseli vki hogy
		 hasznalta a tfields-et

    ----    a nem kivant resz torlendo   ---

elore is koszi

--