[Mplayer-felhasznalok] Forditasi gond

Arpi arpi at thot.banki.hu
Wed Mar 10 23:31:12 CET 2004

Hi,

> bocs, FrugalWare (nem hiszem, hogy ismeri barki), de a make, binutils,
> stb. _es_ a gcc 3.3.3 forrasbol, patchek nelkul
>
> csak arra akartam celozni, hogy elvileg nem kizarhato, hogy gcc 3.3.2 még
> nem, ha a 3.3.3 az viszi bizonyos esetekben

mondjuk nekem salak 9.1 van most fent, patcheletlen 3.3.2-es gcc forrasbol
es megy.  a 3.2.3-es ami gyarilag bennevolt elszallt az mplayertol.
mellesleg a gcc upgrade onmagaban keves volt, a binutilst is cserelni
kellett. szoval lehet nem gcc hanem binutils bug, nem veletlen a linkerben
hal meg es nem ICE hiba.

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu