[Mplayer-felhasznalok] Kep siet a hanghoz kepest

Schmidt András schand at freemail.c3.hu
Wed Mar 10 15:47:23 CET 2004

Emlékszik még valaki az eredeti kérdésre?

> ... kiderítettem, hogy a sietés oka az AVI fájl szerkezetében van.
> A lassú gép miatt a felvevő program képeket dobott el. Az eldobott kép
> helyett meg kellene jeleníteni az előző kockát, de az Mplayer nem ezt
> teszi, hanem úgy játssza le, mintha nem hiányozna egy kocka sem. Ezért
> gyorsul be a videó a hiányzó kockák mennyiségétől függően.
> A Kino szerkesztő sem tudja rendesen lejátszani, de kockánként jól
> lépeget, és mivel más formátumoknál a kiesett kockák ellenére is jó
> sebességgel játssza le az mplayer, így szerintem a DV codec-ben keresendő
> a hiba.

> [...]

Kedves Levente!

A kép minőség javításához nincs ötletem. Nem is tudom, hogy milyen
kártyád van és milyen programmal nézed. De már így is előbbre jársz, mint
én. Nekem a tuner nem működik, mert túl új és a kernelt kell hozzá bütykölni.

Nem akarlak megsérteni, de jó volna új címszó alatt kivesézni a témát
mert az én kérdésem a végén elsikkad. Köszi!

Schmidt András<SchAnd at freemail.hu>