[Mplayer-felhasznalok] Kep siet a hanghoz kepest

Schmidt András schand at freemail.c3.hu
Mon Mar 8 10:33:31 CET 2004

Köszi a válaszokat, a paramétereket otthon kipróbálom és megírom az
eredményt.

Viszont a Kino videó szerkesztőbe beolvasva a fájlt kiderítettem, hogy a
sietés oka az AVI fájl szerkezetében van.
A lassú gép miatt a felvevő program képeket dobott el. Az eldobott kép
helyett meg kellene jeleníteni az előző kockát, de az Mplayer nem ezt
teszi, hanem úgy játssza le, mintha nem hiányozna egy kocka sem. Ezért
gyorsul be a videó a hiányzó kockák mennyiségétől függően.
A Kino szerkesztő sem tudja rendesen lejátszani, de kockánként jól
lépeget, és mivel más formátumoknál a kiesett kockák ellenére is jó
sebességgel játssza le az mplayer, így szerintem a DV codec-ben keresendő
a hiba.

Erre mi a megoldás?

Schmidt András<SchAnd at freemail.hu>