[Mplayer-felhasznalok] Forditasi gond

Tóth Ferenc tf198 at hszk.bme.hu
Fri Mar 5 16:03:15 CET 2004

Sziasztok!

A kovetkezo a problemam:
MPlayer ./configure mindent jol felismer, de forditas vegefele linkelesi hiba
keletlezik (unresolved symbol).
Mar regota hasznalom MPlayer-t minden gond nelkul. Kozelmultban nagyobb
upgrade-t hajtottam vegre: 2.4->2.6 kernel, tobb mint 100 csomag frissitese.
Ennek kovetkezteben jott elo ez a forditasi hiba. Mivel nagyszamu csomagot
frissitettem, ezert nem tudom, hogy melyik csereje okozza mindezt.
Alapvetoen 1.0pre3-at szeretnem hasznalni, de kiprobaltam cvs snapshot-tal is,
0.92-vel is, hasonlo hiba...

Bugreporthoz szukseges infok:
-SuSE 9.0-t hasznalok, naponta frissitem (apt-get upgrade)
-rendszerinfok: http://www.hszk.bme.hu/~tf198/mplayer-sysinfo.txt
-hw: mivel eddig jol ment, ezert kizarnam jelentoseget
- http://www.hszk.bme.hu/~tf198/mplayer-configure.txt
- http://www.hszk.bme.hu/~tf198/mplayer-configure.log
- http://www.hszk.bme.hu/~tf198/mplayer-config.h
- http://www.hszk.bme.hu/~tf198/mplayer-config.mak
-es vegul a hiba: http://www.hszk.bme.hu/~tf198/mplayer-make.txt

Valoszinuleg nem lehet gcc hiba sem, mert azt nem frissitettem meg, es ezzel a
verzioval forditottam mar sikeresen MPlayer-t (meg mast is :) ).

Elore is koszi!
Udv.: {asm}