[Mplayer-felhasznalok] [Fwd: LaTeX es mplayer szeminarium]

Celtic celtic at celtic.no-ip.org
Fri Mar 5 14:03:25 CET 2004

Haliho! Gábor Lénárt "jomunkasember" User,  Mar 5-n irtad ezt a cuccot:

>Nekem teljesen siman ment, postfix eloadast neztem vele.

Igy van, en is pont a postfixet.De csak beleneztem, utana inkabb
-dumpstream lett, kiirtam CD-re, es remenykedek, hogy meg ebben
az evtizedben lesz idom megnezni...

--
Hali: Susi vasúti munkás:) ICQ: 22996527  PGP: http://celtic.no-
ip.org/pgpkey.txt