[Mplayer-felhasznalok] kepekbol avi keszitese

Balázs Bárány balazs at tud.at
Sat Jul 31 00:32:01 CEST 2004

Helló,

* Keresztely-Krall Gyula <plecotus at planet.ro> [2004-07-30 18:28]:
> Es vegul ha mindez sikerul akkor megszeretnem valami movix stilusura
> csinalni, vagyis magatol bebootoljon es lejatsza az adott filmet.
Ez az eMoviX lenne, de vess egy pillantást a GeexBox-ra is.
http://www.geexbox.org/en/index.html

Itt van egy szkript/online szolgáltatás, amelyik tetszőleges képekből
videót tud csinálni: http://tud.at/programm/movix/

Ha megfelelően (pl. ábécé szerint) nevezed el a fájlokat, a jó sorrendben
játssza majd le.

Az is érdekes lehet, hogy rá tudsz-e ugyanarra a CD-re egy Windowsos
autostartot rakni, ami a CD-re írt Cygwin-Mplayert indítja. Valamikor
csináltam egy prototípust, de nem találtam olyan MPlayer Windows binaryt,
amelyik minden gépen/windowson futott volna, és se tapasztalatom, se
motivációm nem volt, hogy folytassam a dolgot. Ha érdekel valakit:
http://tud.at/bb/download/movix/emovix-win32.iso

Az is lehet, hogy Windows alatt jobban működik a VLC, mint az mplayer.

Remélem, ez segített valamennyit.

Minden jót