[Mplayer-felhasznalok] felirat meret

Nagy Gábor ngabor2 at freemail.hu
Wed Jul 28 18:55:19 CEST 2004

Üdv!

Először is köszi az mp2 hang kicsikarására adott ötleteket, ki lesz
próbálva.

Viszont a másik kérdésem az még mindig megválaszolatlan, és nem is találok
rá én se megoldást.

A feliratot az egyszerűség kedvéért rátettem a keletkezett mpeg-re. Csak
az a baj vele, hogy nagyon kicsi. Simán lejátszva a mplayerrel az avit a
felirat jó méretű. A mant átolvastam, nem igazán találtam benne
feliratméretre utaló bejegyzést. Hogyan lehet ennek a méretét megnövelni?

--
  NGabor

     06/30/677-14-99          #Linux forever! (Debian Sid; 2.4.26)
***Ha másnak vermet ásol, úgy tedd, ha beleesel, ki tudj mászni belőle***