[Mplayer-felhasznalok] mp2 hang

Nagy Gábor ngabor2 at freemail.hu
Sun Jul 25 18:21:22 CEST 2004

Üdv!

Hogyan/mivel lehet mpeg1 layer 2 hangot előállítani? Egy itt javasolt
manual szerint az mplayer (jelenleg) nem tud ilyet csinálni. Aviból
szeretnék vcd-t, vagy svcd-t (esetleg dvd-t) csinálni, és ha nem tévedek,
akkor ehez ez  kell. Az mpeg1 video előállítása már megy (-of mpeg), de a
hangot hogy csináljam meg hozzá?

A dvd azért csak zárójeles, mert az túl bonyolultnak tűnik, és minőségben
elég lenne a vcd is (bár ha nem bonyolultabb, az svcd jobb lenne). Mintha
itt olvastam volna, hogy dvd-re is lehet több file-ból svcd-t csinálni.
Bonyolult menüre nincs szükségem, mx annyi kellene menüből, hogy hanyadik
filmet akarom lejátszani. Asszem ennyit már az svcd is tud.

A feliratot az egyszerűség kedvéért rátettem a keletkezett mpeg-re. Csak
az a baj vele, hogy nagyon kicsi. Simán lejátszva a mplayerrel az avit a
felirat jó méretű. A mant átolvastam, nem igazán találtam benne
feliratméretre utaló bejegyzést. Hogyan lehet ennek a méretét megnövelni?

Az összefűzést eddig még nem néztem meg, de úgy tudom, az sem nehéz, csak
más audioforrást kell neki megadni.

--
  NGabor

     06/30/677-14-99          #Linux forever! (Debian Sid; 2.4.26)
***Ha másnak vermet ásol, úgy tedd, ha beleesel, ki tudj mászni belőle***