[Mplayer-felhasznalok] Vetelytars?

Donko Lorand donko.lorand at chello.hu
Tue Jul 6 20:53:34 CEST 2004

Hi,

> felhasznalok-bounces at mplayerhq.hu] On Behalf Of Robert Klug
> A fizika torvenyeit is folyamatosan tesztelik, hogy milyen korulmenyek
> kozott
> van ertelme hasznalni oket. Szerintem ennek a programoknal is van ertelme.

A fizikai törvények azok vannak, ha akarod, ha nem. Bizonyos helyzetben
pedig érvényesül a hatásuk vagy nem.
Általában nem a törvényeket "tesztelik", hanem egy kialakított
fizikai-matematikai modell helyességéről próbálnak megbizonyosodni!

A gondolatmeneted vezérfonalán gombolyodva: nagyon is lenne értelme az ilyen
teszteknek, feltéve, ha te tesztelnéd! Az mplayer név teszteléséből ki ne
hagyd a visszafele olvasva kapott lehetséges jelentéseket, ugyanis Árpi nem
tudja -, vagy csak félre akart vezetni minket -, hogy az igazi mögöttes
tartalomra csak így derülhet fény.
Érdekes nyom lehet még a magas és mély magánhangzók egyenlő aránya és a
zöngés mássalhangzók hiánya is. Vajon miért hiányoznak? Mi lehetett ezzel a
hiánnyal a névadó célja?

Donkó