[Mplayer-felhasznalok] Vetelytars?

Robert Klug rklug at arcor.de
Mon Jul 5 21:11:21 CEST 2004

Am Montag, 5. Juli 2004 13:04 schrieb Toth Csaba:

> En meg nem ismertem az emlitett cuccot, es kivancsi vagyok, hogy mit mond
> rola.

A fizika torvenyeit is folyamatosan tesztelik, hogy milyen korulmenyek kozott
van ertelme hasznalni oket. Szerintem ennek a programoknal is van ertelme.

Engem is erdekel, hogy melyik mire valo. Hol a hatar, amikor erdemesebb a
masikat hasznalni.

Bar az mplayer neveben a player szo szerepel, igy gondolom az lejatszasra
keszul gondos kep-hang szinkronnal.
Egy lan-os proginal meg azon lehet a hangsuly, hogy egyszerre tobb klienst is
stabilan v. igazsagosan kiszolgaljon.

Robi