[Mplayer-felhasznalok] Vetelytars?

Peter Simon simon.peter at linuxuser.hu
Sat Jul 3 21:09:47 CEST 2004

Vélemény: szeretem a vlc-t és az Mplayert is.

Minek összegasonlítgatni az Mplayer lev-listán?
Erre célszerűbb lenne egy linuxos fórum.

Hogy vetélytárs?.... Erre nem mernék megesküdni, főleg mert mindkét prodzsekt
nonprofit. Ennyi. Vitának résemről nincs helye.

--
Sincerely

Péter Simon (Pepó)

GPRS Easy Connect team