[Mplayer-felhasznalok] ati radeon meg a tvtuner esete

LeVA leva at az.isten.hu
Sat Jan 24 22:43:00 CET 2004

2004. január 24. 20:31 dátummal Skip ezt írta:

> Rosszul latod. Ati.2 korul nezz szet.

Oke, oke, irta azt is, hogy megy vele 3d gyorsitas is jol. Igazabol ez
hasonlo mint amikor a dri.sf.net-rol toltottem le a cuccokat, es
azokkal sem indult el x. Az az igazsag, hogy ha jobban belegondolok nem
vagyok tulzottam eleresztve szerencsebol. Sikerult pont azt a kartyat
megvasarolnom (mer ugye csoro diakgyereknek nincse penze a high-tech
kartyakra), amit richtig egyik valamire valo meghajto sem tamogat.
XFree86.0.log:

(...)
(II) RADEON: Driver for ATI Radeon chipsets: ATI Radeon QD (AGP),
(...)
ATI Radeon 9000 If (AGP), ATI Radeon 9000 Ig (AGP),
ATI Radeon Mobility M9 Ld (AGP), ATI Radeon Mobility M9 Le (AGP),
ATI Radeon Mobility M9 Lf (AGP), ATI Radeon Mobility M9 Lg (AGP),
ATI Radeon 9500 AD (AGP), ATI Radeon 9500 AE (AGP),
(...)

A 9200 pont hibadzik. Oriasi... Az fglrx driver meg U.Sz.A.V. szabvany
szerint keszult ahogy latom...

Azert nagyon szepen koszonom, hogy szantal (Skip) ra idot es energiat,
hogy elolvasd es valaszolj a levelemre.

u.i.: nem kell valakinek egy franko radeon 9200-es kartya occsoe? :)

LeVA

--
LeVA