[Mplayer-felhasznalok] ati radeon meg a tvtuner esete

LeVA leva at az.isten.hu
Sat Jan 24 10:29:35 CET 2004

2004. január 23. 18:26 dátummal Skip ezt írta:

> Az mintha az xawtv -noxv -vel menne. man xawtv talan ir errol, mar
> nem emlekszem pontosan.

Az sajnos semmivel se megy, se -nodga se -novm sem pedig a -noxv vel.
Mindegyikkel ugyanaz a jelenseg. Egyszeruen kikapcsolja a monitort es
kesz.

Barmilyen kapcsolot hasznalok, ezt irja ki xawtv stderr-re:

This is xawtv-3.72, running on Linux/i686 (2.4.24)
ioctl: VIDIOCSYNC(1): Interrupted system call

Gondolom amiatt a sync-es miatt kuldi le a monitort alukalni. De ezt
most hogy kell erteni? Ez miert lehet?

> Miert nem probalod ki a gatos fele driverrel? Hatha azzal jo lesz.

Gatos fele driver az ha jol latom a tv-in/out ra specializalodott, azzal
pedig en nem foglalkozom. Nekem csak a 3d gyorsitas kene, meg valami
video overlay hogy nezhessek tevet (a tuner kartyarol, nem az ati kartya
bemeneterol).

Mas otlet? Tenyleg jo lenne :)

Vagy ha nincsee otlet, akkor magyarazza el valaki legyen szives, had
ertsem legalabb meg, hogy miert nem megy. Miert nem mukodik egyutt a
dri meg az overlay, es miert olyan tetu lassu grabdisplaybe? Es mi is ez
a 'ioctl: VIDIOCSYNC(1): Interrupted system call' hiba uzenet?

Ismet koszonettel:

LeVA

--
LeVA