[Mplayer-felhasznalok] fejjel lefele kep

k kisgaz at freemail.hu
Fri Jan 23 07:42:49 CET 2004

2004-01-22, cs keltezéssel Skip ezt írta:

> Forditsd meg a monitort. Talan ha konkretabban kerdeznel...
> --
> Udv: Skip

Oke :) A poen jo:))
Konkretan: Fent volt a 0.90pre8.
Szepen be lett allitva. Ugyanazt a kepet adta mint a xawtv.
Es a mencoder is azt vette fel.
Forditottam egy 0.92-t es mind az mplayer tv nezesnel, mind az mencoder
felvetelnel tv-bol forditott kepet ad ill. vesz fel.
A xawtv ezzel parhuzamosan ugyanugy normal allasu kepet ad.
Es ha visszateszem a regi 0.90-pre8-at akkor is minden vissza all a
helyes kerekvagasba. Olvasgattam a mant es tudom, hogy lehet tukrozni
es trukkozni. Ezert is szeretem az Mplayer-t. De kicsit szepseghibasnak
talalom a megoldast. Miert nem mukodik rendesen?
Az mplayer-t forrasbol tettem fel egy Debian-Woody-ra.
Es elotte nem szedtem le semmit a regibol.
Lehet hogy kene valami uninstall mielott felrakom az ujat?

Istvan