Re Re: [Mplayer-felhasznalok] utolagos mp3 hang es kep 1 filebe, es nehany egyeb kerdes

Czompó József czo at czosoft.local.hu
Thu Jan 22 12:58:32 CET 2004

On Thu, 22 Jan 2004 01:13:17 +0100 (CET)
Arpi <arpi at thot.banki.hu> wrote:

Hi

Ugytunik a hang problemat megoldottam, minden szep es jo... Mar csak annyi kerdesem van, hogy 1 lepesben megoldhato a kepforgatas, zoomolas, es felirat rahejezes? Mert elobb kellene rahejezni a feliratot, es utana elforgatni 90 fokkal, de ezt sehogy nem tudom megmagyarazni mencodernek. A hangal kapcsolatos segitseget koszi!