[Mplayer-felhasznalok] utolagos mp3 hang es kep 1 filebe, es nehany egyeb kerdes

Czompó József czo at czosoft.local.hu
Wed Jan 21 23:46:53 CET 2004

Hi

PDA-ra probalnek, en filmeket letrehozni, ezert fogtam kiszedtem filmbol hangot, attomoritettem 22khz 32kbps mono-ba(nem talaltam ien lehetoseg mencoder manjaban), es a videot is. Azzal 1 problemam lenne, hogy a film feliratos, ezert ra kell tennem kepre a feliartot, ez meg megy is... es hogy pda ne erolkodjon kep forgatasaval, elforgattam a kepet mencoderre. Igen am, de ienkor kepet forgat, majd rateszi a feliratot, es istennek se tudom  rabeszelni, hogy elobb a felirat, aztan a forgatas. Ezt most 2 lepesben oldom meg, es kivancsivagyok 1 lepesben megoldhato-e. Tovabba igy kapok egy avi-t keppel, es 1 mp3-at hangal... Es nem talaltam lehetoseget hogy ezt ossze tudjam fuzni... Erre volna lehetosegem?

Koszi
Czo