NODAEMON Re[2]: [Mplayer-felhasznalok] OFF:g550 dvi tft

Echo echo at kanizsa.hu
Wed Jan 21 14:51:13 CET 2004

Hello Veres,

VI> Pont ilyen kartya van baratnom gepeben. Az X gyari driverevel teljesen
VI> jol mukodik, en csak kovettem a
VI> http://www.bglug.ca/matrox_tvout/g450_tvout_howto.html oldalon
VI> leirtakat. Menni fog, ne aggodj, sok szerencset!

szerintem neki nem ez a problemaja + a leirasban amit megadtal
nagybetukkel:
Also note that if you use a DVI flat panel, TV-out will not work (unless you don't mind unplugging your DVI flat panel during POST, then plugging it back in every boot).

bar ketszer se mondom hogy a leiras alapjan elobre jutt de szerintem o
a dvi-t akarja fo moncsinak hasznalni...

--
Tisztelettel:
 Echo                            mailto:echo at kanizsa.hu