gcc sux. Re: [Mplayer-felhasznalok] divx2svcd-0.4.6

Skip argay21 at westel900.net
Tue Jan 20 22:49:34 CET 2004

On Tue, Jan 20, 2004 at 10:02:38PM +0100, Gabucino wrote:
> Konkretan faszsagot beszelsz, de engem nem zavar hogy ketszer kapsz leveleket
> ;)

Annyira nem beszel faszsagot. Szamtalan lista tagja vagyok, sehonnan
nem jon a sajat cimemre is valasz, csak innen (ha bent a reply-to).
Akkor ez miert lenne az en mua-m hibaja? (evek ota ugyanezzel a
konfiggal megy a muttom, soha sehol nem volt ilyen)
--
Udv: Skip

NAUI Instructor #36774  ---  Dive Safety Through Education
    Búvártanfolyamok kezdőtől a merülésvezetői szintig