[Mplayer-felhasznalok] Vobsubout

Banszki Gabor debi at debi.mplayerhq.hu
Tue Jan 20 18:21:13 CET 2004

> Huha, igazad van! "Befelyeztek" mukodesuket. :-( Elnezest a rossz
> tippert.

Akkor hejesen http://felirat.cjb.net :)

Valojaban le is toltottem, de 2 reszben van meg a spygame-es felirat...
Azt meg konvertalhatom orrbaszajba...a dvd lemezemho ez mindenesetre a
tovabbiakban  offtopic.....

Hadde gyerekek..... mija fa..r van ilyen hudehulye formatumban a
dvd felirat a lemezen... Szerintem ez bahomsag......
Lehetne ascii karakterset es kesz... persze a kinai
haverjaim nem orulnenek neki.......

Szoval ha mar igy alakult, akkor ha fuggoleges iranyban
megnagyobbithatnam 50 %-kal, mar jobb kedvre derulnek.....

Sebaj.... majd akkor tsinalok belole vahogy ascii teksztet....

G..