[Mplayer-felhasznalok] Vobsubout

Toth Csaba tocsa at inf.bme.hu
Tue Jan 20 11:29:18 CET 2004

Hi!

On Mon, 19 Jan 2004, VMiklos wrote:

> tudtommal a vobsubnak pont az a lenyege, hogy kepet tarol es nem szoveget,
> tehat amilyen betutipussal feltettek a dvdre, csak azzal tudod megnezni.

Ki mit nevez vobsubnak. A vobsub egy filter Windows ala, amit kepes
hasznalni a sima 6.4-es Win mediaplayer is. Ez kezeli a szoveges alapu
subtitle-ket, es a filmre generalja lejatszas kozben a feliratokat.
Velemenyem szerint, ha nincs Linux es mplayer valahol, akkor meg ez a
legelfogadhatobb megoldas filmlejatszasra WIn alatt (itt lenyeges a 6.4-es
verzio, mer ta 7-es vagy a feletti media player rohadt sok CPU-t eszik,
csicsas felulet total folosleges, stb.). Nekem ez a vobsub, egy plugin.

--

tocsa