[Mplayer-felhasznalok] Tobb avi osszefuzese utan A-V szinkronelmaszik

Celtic celtic at celtic.no-ip.org
Mon Jan 19 08:47:52 CET 2004

Haliho! Fixer "jomunkasember" User,  Jan 19-n irtad ezt a cuccot:

>Koszi a valaszt, de nem akarnek csak ezert windows-hoz nyulni. Meghat..
>megvenni se akarnam csak emiatt.

Akkor ott az avimerge.A transcode csomag resze.
En sem vettem meg a windowst :)
Raadasul meg bunosebb vagyok, mert a vmware-t
sem vettem meg :) De csak erre az egy celra hasznalom
a windowst, ha Linux alatt sehogysem tudom osszefuzni az avit.

>En a sajat magam altal, a sajat kamerammal felvett
>szalagavatokat/bulikat/unnepeket akarnam kiirni CD-re,
>es csak ezert nem akarnek windowst hasznalni.

Nem szukseges mindenaron.Csak felvetettem, mint egy
lehetoseget.

>Tudom, hogy nem lehet jo  mindenre az MPlayer, de azert az
>az en "problemamra" csak van valami megoldas vele...

Nyilvan.De mondom, volt olyan film, amin 4-5 prg-t vegigprobaltam,
es egyik sem fuzte ossze rendesen.

--
Hali: Susi vasúti munkás:) ICQ: 22996527  PGP: http://celtic.no-ip.org/pgpkey.txt
WEB: http://celtic.no-ip.org         Alapmuvek: http://esr.fsf.hu