[Mplayer-felhasznalok] Tobb avi osszefuzese utan A-V szinkronelmaszik

Fixer fixer at dravanet.hu
Mon Jan 19 00:47:21 CET 2004

Celtic wrote:

>Haliho! Fixer "jomunkasember" User,  Jan 18-n irtad ezt a cuccot:
>
>avimerge a transcode-bol.
>Vagy windows alatti osszefuzo prg.(avijoiner)
>Nekem eddig egy filmmel nem sikerult, a Volt egyszer
>egy vadnyugat-tal.Azt legalabb 5 programmal probaltam
>osszefuzni, eloszor az eredeti (kb 2*500M) verziot,
>aztan eloszor 300M-ra kodolva es ugy, sehogy sem
>jott ossze.Vegul kiirtam egy CD-re a ket kulon filmet.
>De amugy jopar filmnel sikerult mar vmelyik prg-vel
>osszefuznom es a ket cd-bol egy cd-t csinalni.

Koszi a valaszt, de nem akarnek csak ezert windows-hoz nyulni. Meghat..
megvenni se akarnam csak emiatt.
En a sajat magam altal, a sajat kamerammal felvett
szalagavatokat/bulikat/unnepeket akarnam kiirni CD-re,
es csak ezert nem akarnek windowst hasznalni. Tudom, hogy nem lehet jo
mindenre az MPlayer, de azert az
az en "problemamra" csak van valami megoldas vele...

Kedves fejlesztok! Mi lehet a problema... miert csuszik el az A-V
szinkron, ha osszefuzom az avikat?
Had ne hasznaljak meg egy + programot csak emiatt...

Koszi,
Fixer