[Mplayer-felhasznalok] Tobb avi osszefuzese utan A-V szinkronelmaszik

Celtic celtic at celtic.no-ip.org
Sun Jan 18 23:44:06 CET 2004

Haliho! Fixer "jomunkasember" User,  Jan 18-n irtad ezt a cuccot:

avimerge a transcode-bol.
Vagy windows alatti osszefuzo prg.(avijoiner)
Nekem eddig egy filmmel nem sikerult, a Volt egyszer
egy vadnyugat-tal.Azt legalabb 5 programmal probaltam
osszefuzni, eloszor az eredeti (kb 2*500M) verziot,
aztan eloszor 300M-ra kodolva es ugy, sehogy sem
jott ossze.Vegul kiirtam egy CD-re a ket kulon filmet.
De amugy jopar filmnel sikerult mar vmelyik prg-vel
osszefuznom es a ket cd-bol egy cd-t csinalni.

--
Hali: Susi vasúti munkás:) ICQ: 22996527  PGP: http://celtic.no-ip.org/pgpkey.txt
WEB: http://celtic.no-ip.org         Alapmuvek: http://esr.fsf.hu