[Mplayer-felhasznalok] Tobb avi osszefuzese utan A-V szinkron elmaszik

Fixer fixer at dravanet.hu
Thu Jan 15 18:21:23 CET 2004

Hi!

A DOC-ban leirtak szerint igy fuztem ossze az avijaimat:

cat film1.avi film2.avi film3.avi | mencoder -ovc copy -oac copy -noidx
-o keszfilm.avi -

megcsinalta a file-t, jo is az A-V szinkron, amig elnem jon a film1.avi
vege. Lejatszaskor itt elmaszik az A-V szinkr., helyre akarja allitani,
de mar elcsuszva marad.

Ha kulon lejatszom a film1.avi-t, akkor a vegenel ilyent ir ki:

mpg123: Can't rewind stream by 155 bits!
mpg123: Can't rewind stream by 155 bits!

es ebbol sokat:-)
Gondolom ez lehet az oka az A-V szinkron elmaszasnak. Az a file, amibol
a film1.avi-t encode-oltam, DV-kamerarol szarmazo DV2 formatumu avi.
a film2.avi is meg a film3.avi is onnan szarmazik, de azoknak jo a vege,
nem ir ki hibat.

A film1-2-3.avi -k azonos vbitrate es fps meg audio meg minden teren
azonos parameteruek (najo.. a file-ok merete mas:-).

Kerdes: hogy javitsam ki? Tobbszor is encode-oltam mar a film1-et ujra,
hogy "hatha epp Nap kitores volt, es azert lett hibas a film1.avi" :-)),
de mindig ilyen lett a vege.

Udv,
Fixer

U.i.: amikor a DV2 formatumu forras-avit jatszom le, es beletekerek,
akkor elmaszik nagyon csunyan az A-V szinkr. es nem is all helyre!