gcc sux. Re: [Mplayer-felhasznalok] divx2svcd-0.4.6

Toth Csaba tocsa at inf.bme.hu
Wed Jan 14 20:07:01 CET 2004

On Wed, 14 Jan 2004, Gábor Lénárt wrote:

> Mondjuk az egesz flame hulyeseg, foleg mert nem tudom ISO C-ben vagy vhol
> van-e ilyen tobb soros string. Ha ott nincs, akkor imho teljesen jogos, hogy
> nem szabadna hasznalni, vitanak helye nincs.

HAT EZ AZ!

Ilyen, hogy egy string ott van es csakugy megtorik nincs. Egy kuvva nagy
fassag. Meg jo, hogy nem fogadja mar el. AMiben ilyen van az nem C
kompatibilis forraskod, hanem betuk halmaza. Kesz.

ISO vagy ANSI C-ben vagy vannak a stringeken belul alkalmazhato escape-ek:
"alma\nkorte", vagy pedig igy kell oket kulon sorba irni:

char gyumolcs[256] = "alma" \
"korte";

Az ilyenfajta megtort stringeket mar a C preprocesszor feloldja
(pontosabban a preprocesszalasi fazisban feloldodik). A C forditoig nem
jut el.

Akarmennyire is utaljak a 3-as sorozatu gcc-t, a hibas stringeket kutya
kotelessege nem elfogadni.

Udv!

--

tocsa