[Mplayer-felhasznalok] divx2svcd-0.4.6

VMiklos mamajom at axelero.hu
Wed Jan 14 15:32:15 CET 2004

On Wed, 14 Jan 2004, Orvos Levente wrote:

> Egyébként nem vagyok tisztában ennek a divx2svcd scriptnek a működésével. Hova
> álljak amikor futtatom, hogyan adom meg neki a konvertálandó fájl helyét és a
> kimenet nevét és könyvtárát. Mekkora lehet max. a kimenet ha szeretném
> mondjuk egy 700 megás cd-re írni.
remelem tudsz angolul: divx2svcd -h
meglepo

egyebkent megadod neki a divxet, pl /home/vmiklos/filmek/kontroll.avi
es az aktualis konyvtarban hozza letre az imageket

udv

---
       __________     VMiklos / FapadOS & EL Team
  ____/__/___|___\__. E-mail: mainroot at freemail dot hu
O__O  _ |   |   _  |  Homepage: http://www.vmiklos.tk
'--`-(_)'---'--(_)-'  gpg --keyserver hkp://pgp.mit.edu --recv-keys 03915096