[Mplayer-felhasznalok] divx2svcd-0.4.6

VMiklos mamajom at axelero.hu
Wed Jan 14 15:06:05 CET 2004

On Wed, 14 Jan 2004, Arpi wrote:

> magyarul a script elso soraban az interpreter rosszul van megadva.
> pl. /bin/bash van de neked nincs /bin/bash csak /bin/sh
> vagy CRLF van a sor vegen, azt se szokja szeretni.

bocs, itt asszem ket dolog hibazik. 1 az, hogy erdekes modon vagy amikor
en csatolom, vagy amikor ti kimentitek a levelbol, windowsos sortoresek
lesznek, es ez a baja az interpreternek. a masik az az, hogy futtatasi
jogot kell adni a scriptre.

hihetetlen, de asszem a  legjobb megoldas, hogyha targzzem, mer akkor a
jogok megmaradnak, es a unixos sortores is megmarad.

uh itt elerheto targzzve:

http://vmiklos.uw.hu/divx2svcd/divx2svcd.tar.gz

es sztem Levente rendszeren is van /bin/bash, csak a CRLF azt is elszurta

udv

---
       __________     VMiklos / FapadOS & EL Team
  ____/__/___|___\__. E-mail: mainroot at freemail dot hu
O__O  _ |   |   _  |  Homepage: http://www.vmiklos.tk
'--`-(_)'---'--(_)-'  gpg --keyserver hkp://pgp.mit.edu --recv-keys 03915096