[Mplayer-felhasznalok] divx2svcd-0.4.6

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Wed Jan 14 13:15:10 CET 2004

On Wed, Jan 14, 2004 at 01:11:31PM +0100, Orvos Levente wrote:
> : bad interpreter: Nincs ilyen fájl vagy könyvtár
>
> Pedig rwxrwxrwx meg van adva. Lehet hogy nincs root jogosultsága. Ezt hogy
> kell megadni neki?
>
> Megadtam a 4711 -es chmod-ot neki ezután ezt írja ki:
>
> bash: /usr/bin/divx2svcd: Nincs ilyen fájl vagy könyvtár

/usr/bin/divx2svcd -ra is ezt adja?
ls /usr/bin/divx2svcd parancs mutatja?
Akkor valszeg a script elso sora van elrontva ami a #!-el az interpreter-t
jeloli ki. Az ott kenyes pl DOS/Windows ujsorkeverdes dolgokra meg hasonlokra
is ...

#!/bin/bash

meg hasonloan kene kezdodnie, szokoz meg minden egyeb magia nelkul is.

- Gábor (larta'H)