[Mplayer-felhasznalok] divx2svcd-0.4.6

Orvos Levente orvos.levente at freestart.hu
Wed Jan 14 13:11:31 CET 2004

Köszönet Lénártnak, tényleg egyszerűbb volt, mint a gcc frissítés :-)

Viszont a következő lépés a divx2svcd futtatása... ilyet én még nem is láttam:

a 'whereis divx2svcd' re megtalálja a scriptet a /usr/bin-ben, de ha futtatni
akarom (akár root, akár user) ezt írja ki:

: bad interpreter: Nincs ilyen fájl vagy könyvtár

Pedig rwxrwxrwx meg van adva. Lehet hogy nincs root jogosultsága. Ezt hogy
kell megadni neki?

Megadtam a 4711 -es chmod-ot neki ezután ezt írja ki:

bash: /usr/bin/divx2svcd: Nincs ilyen fájl vagy könyvtár