gcc sux. Re: [Mplayer-felhasznalok] divx2svcd-0.4.6

Arpi arpi at thot.banki.hu
Wed Jan 14 12:46:44 CET 2004

Hi,

> Ja. Csakhogy fixalnia kellene az ironak akkor is, mert eros a gyanum
> hogy a gcc fejlesztese se visszafele zajlik, szal valszeg ez mar soha
> tobbe nem is lesz support-alt.
>
> De amugy ez a KONKRET eset nem a gcc 3-at minositi hanem a
> tcmplex-pantjeltej irojat ... (legrosszabb esetben azert hogy azota

disagree.
imho a gcc meg kene tartsa a kompatibilitast.
ha valamit egyszer mar le tudott forditani, kotelessege azt tamogatni
a jovoben is. max kelljen hozza valami --compatible-mode kapcsolo.

ez igy olyan mint amikor a m$ word 2000 mar nem nyitja meg a word 6-ban
irt fileokat. akkor a file iroja a hulye, hogy nem ad ki 2 evente
ujabbra konvertalt verziot belole?

> nem fixalta) De a lenyeg nem is ez, hanem az hogy durvanak tartom, hogy
> a kedves kerdezo csak AMIATT rakjon fel egy regebbi gcc-t, mert egyesek
> egy sort hibasan irtak egy fileban :) Ez kicsit eros imho ...

ez igy van, de ha az uj gcc szar (mert lassan fordit, lassu kodot fordit,
bugos (ne tudd meg mennyit szoptam multkor mire a gcc 2.95-el siman fordulo
DVB driverre a gcc 3.2, 3.2.2, 3.3, 3.3.1 mind ICE-t dobott) es meg
csak nem is kompatibilis a regebbivel) akkor ez van.

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu