[Mplayer-felhasznalok] tv-out

Tatrai Jozsef tatrai at mail.vhf.hu
Wed Jan 14 10:24:02 CET 2004

sziasztok!

eloszor is bocs a kicsit off-topic kerdes miatt.

attrurtam mar az archivumot, meg volt RTFM is, de ilyen problemat nem
talaltam, ezert kerdezek.

a jeleneseg a kovetkezo: Panasonic Quintrix 100Hz-es TV (pontos tipust nem
tudok mondani, de szerintem ennyi eleg) AbitSiluroGef4Ti4200 128mb-s
kartyaval szeretnek TV-out-ot. ossze is jon, tueles a kep svideo kabellel,
megy win es linux alatt is egyarant.

ami viszont rossz az az, hogy van tobb (vekonyabb-vastagabb) folyamatosan
lefele mozgo halvany feher csik a kepernyon, mintha bezavarna valami, es
nem tudok vele mit kezdeni. normal tv adas kozben semmi gaz, csak, ha ki
akarom vinni a gep jelet. aranyozott vegu, arnyekolt kabelem van mar, de
ez sem segitett. jo, a xnierama ellenere sem tudtam meg atdobni a masik
kepernyore az mplayer kepet, de ez biztos az en benasagom, majd megoldom.

a csikokra jo lenne, ha tudna valaki valaszolni.

elore is koszonettel:
tatrai jozsef
(eFeS)
----