[Mplayer-felhasznalok] divx2svcd-0.4.6

VMiklos mamajom at axelero.hu
Wed Jan 14 06:18:18 CET 2004

On Tue, 13 Jan 2004, Orvos Levente wrote:

> Forrásból tettem fel előbb a lame-t, meg - utasításaid alapján - a patchelt
> mplayert. Amikor mencoder-ezni akarok mp3lame-val, kiírja, hogy:
>
> MPlayer was compiled without libmp3lame support!
>
> Mit rontottam el a fordításnál

az mplayer configure scriptje kiirja, hogy talalt-e lamet. vmi ilyet ir:
checking for libmp3lame for mencoder... yes
ha itt no-t ir, akkor lesz az, amit te irtal.

nekem regebben volt olyan, hogy valahogy csak masodszori forditasnal vette
eszre. uh probald meg ujra, es sasold a configure kimenetet :-)

udv

---
       __________     VMiklos / FapadOS & EL Team
  ____/__/___|___\__. E-mail: mainroot at freemail dot hu
O__O  _ |   |   _  |  Homepage: http://www.vmiklos.tk
'--`-(_)'---'--(_)-'  gpg --keyserver hkp://pgp.mit.edu --recv-keys 03915096