[Mplayer-felhasznalok] divx2svcd-0.4.6

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Tue Jan 13 23:12:15 CET 2004

On Tue, Jan 13, 2004 at 11:04:53PM +0100, VMiklos wrote:

> persze, mert nincs tcmplex-panteltje, tehat a kitomorites utan csak a make
> install parancsot adtad ki.
> a make;make install azt jelenti, hogy
> make
> es utana
> make install

Nem-nem, egesz pontosan arrol van szo hogy az ujabb gcc-k mar egyaltalan
nem tamogatjak azt hogy egy string konstans tobb sorra terjed ki a forrasfile-ban
es ket darab idezojel kozott van, pl:

"itt kezoddik a string
 es itt vegzodik"

Ezt ki kell javitani a forrasban es le fog fordulni.

- Gábor (larta'H)