[Mplayer-felhasznalok] divx2svcd-0.4.7

Suity Zsolt suich at hotpop.com
Tue Jan 13 01:36:27 CET 2004

On Monday 12 January 2004 16:48, VMiklos wrote:
> most mar javitva van

Mit babraltal meg? Most jo a folirat, a scale meg minden, CSAK jegre ment az
A-V szinkron allando jellegel (nalam)

> nekem megy. miert, neked nem megy? vagy mit csinal?
> ehhez a reszhez is hozzanyultam, uh lehet hogy mostmar megy, ha idaig gond
> volt

Mostma azthiszem megy (majd jobban belenezek), de nem a sed, meg if, meg a sok
edi dolog az elejen rakja helyre, hanem a sok idezojel (macskakorom vagy
ahogy akarod). A sed vegerol hianyzik a 'g' (igy az elso talalat utan kijon),
majd beteszi a valtozoba es az osszes backslash elveszik :o(

--

Sincerelly,
        Suich