[Mplayer-felhasznalok] wmv ujra :-(

Veres Imre six at freemail.hu
Mon Jan 12 22:47:03 CET 2004

Ismet talaltam egy wmv-t, ami majdnem jo, de ilyen hibauzeneteket kapok:

J-type picture isnt supported
header damaged
Error while decoding frame!
I7:5C/,8 V:  14,9 A-V: -0,060 ct:  0,156  178/178   5%  1%  0,5% 0 0 19%

Amikor a hibauzenet jon, akkor "elmosodik" a kep, azaz latszik, hogy ott
mozog valami, de otthagyja a regi frame-eket, szoval nehezen tisztul ki
a kep.
En meg nem hallottam errol a J-type-rol (nem csoda, teszitek hozza
jogosan nehanyan ;-). Mit lehet tenni az ilyennel? Igy probaltam:

mplayer -afm acm,dshow
mms://korridor.sn.hu/korridor/broadband/megasztar/megasztar_1118_full.wmv

(Igen, ezek a megasztar adasai. Jo lenne leszedni, mar csak azert is,
hogy ismet lazan odavethessem, hogy "Ja, mplayer siman leszedte az
embedded videot"... ;-).

S.