[Mplayer-felhasznalok] egy par kerdes

Arpi arpi at thot.banki.hu
Mon Jan 12 19:25:18 CET 2004

Hi,

> Kedves Urak!
>
> 2 dologra nem találok megoldást.
>
> 1. Hogyan lehet megtalálni miért dob el frame-et az mencoder?
> Történetesen van egy dvd amirõl szép hárommenetes rippet akartam
> csinálni de az elsõ menetben szinte minden második frame-et eldobott
> (dropping frame). Majd kipróbáltam egy menetben, erre csak a szokásos

ha minden 2. dob, akkor peched van, az egy field-based interlaced mpeg2.
ilyet nem lehet 3 menetbe enkodolni (2-be lehet, de a hangot nem
tudod kulon, mert a video dekodolas nelkul nem tudja a mencdoer hogy
ez field-based)

> 2. Nyilván ha a dokumentációban nem találom nem tudja, de nekem nagyon

igy van

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu