[Mplayer-felhasznalok] egy par kerdes

Csaba Maulis maulis at blackangel.hu
Mon Jan 12 19:23:06 CET 2004

Kedves Urak!

2 dologra nem találok megoldást.

1. Hogyan lehet megtalálni miért dob el frame-et az mencoder?
Történetesen van egy dvd amiről szép hárommenetes rippet akartam
csinálni de az első menetben szinte minden második frame-et eldobott
(dropping frame). Majd kipróbáltam egy menetben, erre csak a szokásos
első pár másodpercben dobott el egy-két frame-et. Kipróbáltam -v
kapcsolóval egy menetben, hátha kiírja miért dob el frame-et, de errel
egyetlen frame-et sem dobott el! Az már csak hab a tortán, hogy a
fekete fehér film gray kapcsolóval nem lett sem szebb, sem kisebb.

2. Nyilván ha a dokumentációban nem találom nem tudja, de nekem nagyon
jól jönne ha az mplayer tudna frame szinten léptetni előre hátra. Én
vagyok a béna hogy nem találom?

Gép:
Apple PowerBook G4 17"
512 MB RAM
60 GB HDD
Mac OS X 10.3.2
MPlayer dev-CVS-031215-21:54-3.3 (mplayerosx.sourceforge.net-ről
binárisként leszedve)

--

Tsabi