[Mplayer-felhasznalok] kódolási probléma

Fixer fixer at dravanet.hu
Mon Jan 12 15:49:11 CET 2004

Prot wrote:

>Sziasztok!
>
>DVD -> xvid kódolásra az attachmentben levő szkriptet használom.
>
>A problémám az, hogy ha a "-zoom -xy 688" beállítást használom, akkor
>az eredmény bitrárája a megadott 2300 helyett cirka 1500 körüli lesz.
>A két pass lefutásának eredményét a nohup.out.bz2 tartalmazza.
>
>Van erre megoldás?
>
>Üdv,
>Prot

Hello!

Le tudnad irni nekem, hogy hogyan sikerult megoldani, hogy tudj xvid-be
is tomoriteni? Elolvastam a HP-t, meg leirast...
de ami oda van irva, az szamomra erthetettlen, mert pl. olyan file-ok
atirasara szolit fel, amik nincsenek is ott az adott csomagban.
Szoval roviden letudnad irni nekem, hogyan oldottad meg hogy tudj
XVID-be is tomoriteni?

Koszi,

Fixer

U.i.: johet maganba is ha gondolod...  fixersh at freemail.hu