[Mplayer-felhasznalok] Bugreport

Mariak Kalman sirkalmi.uhu at mailbox.hu
Sun Jan 11 20:10:16 CET 2004

2004. január 11. 19.39 dátummal Skip ezt írta:

> Az ilyet nem az uhu csomag karbantartojanak kell jelezni? Szerintem
> fordits egyet magadnak, aztan az jo lesz.

Regebben mindig en forgattam magamnak de miota uhu van piszkosul
elkenyelmesedtem :-) Volt egy jo hosszu configure parameter listam amivel
forgatni szoktam aztan az meg idokozben elveszett es lusta vagyok ujra
utanajarni, hogy mit merre hogyan mennyit :-) Jelzem az uhu dev-re akkor, ha
szerintetek a csomagbol maradt ki valami. Biztos nekik is eltunt a configure
parameter listajuk aztan kifelejtettek valami extrat :-)

Minden jot!
--
Mariak Kalman alias sirkalmi
ICQ: 96923263