[Mplayer-felhasznalok] bugreport jeason-dvd

jeason jeason at freemail.hu
Sat Jan 10 18:09:29 CET 2004

Hello Mindenkinek!

Belefutottam egy hibaba es szeretnem ha megneznetek.

Tunetek: dvd-t szeretnek lejatszani, eddig minden ok volt,
de most van egy (gyari, nem irt!) lemez, amivel azonnal
elcrashel.

A dokumentaciot elolvastam!!! A gdb-s varazslat nem sikerult,
majdnem kifagyasztotta az ablakkezelot! Tudom, hogy az
angollistara kene kuldeni, de annyira nem tudok angolul,
magyarul meg oda nem irhatok!

ftp://mplayerhq.hu/MPlayer/incoming/jeason-dvd.tar.bz2

Remelem juttok valamire vele! Koszi szepen elore is!

jeason