[Mplayer-felhasznalok] A-V szinkron

Kukk Zoltán kukkzoli at freemail.hu
Sat Jan 10 15:04:56 CET 2004

Sziasztok!

Van egy problémám, amit nem tudok megoldani:
Videoról tuner kártyán keresztül felvettem egy 1:50-perces
nyers, tömörítetlen videót PCM hanggal (70GB),
majd ezt szerettem volna divx-be konvertálni.
A mencoder-rel (1.0pre1-2.95.4) 3 lépésben tömörítettem:
1:mencoder -ovc frameno -o frameno.avi -oac mp3lame -lameopts vbr=3 eskuvo.avi
2:mencoder -ovc lavc -lavcopts vcodec=mpeg4:vhq:vbitrate=1388:vpass=1 -oac copy -o eskuvo_.avi eskuvo.avi
3:mencoder -ovc lavc -lavcopts vcodec=mpeg4:vhq:vbitrate=1388:vpass=2 -oac copy -o eskuvo_.avi eskuvo.avi

A tömörítés után az elkészült avi-ban a kép és a hang
folyamatosan elcsúszik. A nyers videót lejátszva az A-V
szinkron jó.
Mivel próbálkozzak?
Valami ötlet?

Üdvözlettel: