[Mplayer-felhasznalok] DV-bol normalis meretu es minosegu avi

Fixer fixer at dravanet.hu
Fri Jan 9 01:27:48 CET 2004

Arpi wrote:

>mivel a hexa kodozas sosem volt public, csak a fejelsztok hasznaltak
>tesztelesre (es RTFS alapjan tudtak mi micsoda) igy nem sok ertelme lenne...

Hm... pedig csak valamelyik regebbi verzio DOCS-ban olvashattam ezt a
0x10000 20 40 80 -at..
Tuti hogy DOCS, vagy man, mert a kodba meg nem neztem bele, es
MPlayer-fejlesztonek se tartom magam:-)
(mondjuk egy mplayer/mencoder alapu videovago program igenye bennem is
felmerult, meg kicsit gondolkoztam is rajta....)
Esetleg IRC-en mondta valamelyik fejleszto ezt a 0x20000-t...nemtom.

Mindenesetre a vop parametereinek nagyreszerol tipppemsincs hogy mit
csinal:-)
Pedig nagyjabol ertem ami oda van irva man-ban. Ezzel a 0x20000-el meg
jolelvoltam.

Na, joejt!

Fixer