[Mplayer-felhasznalok] DV-bol normalis meretu es minosegu avi

Gabucino gabucino at mplayerhq.hu
Fri Jan 9 00:51:17 CET 2004

Fixer wrote:
> Hihi :-))) mindenfele bo:ko:lo"dest felreteve... erdekes, hogy meg
> Gabucino is csak "szerintem" tudja :-)
> Hat kitudja, ha a keszitok nem? :)
Hat mivel en a hexat nem birtam megjegyezni, arpi meg a stringet, igy
csak nidermajer tudja a tutit... :)
Amugymeg a kulonbozo deinterlace filterekrol konyveket lehetne irni.

> Amugy.. szerintem nem egyszerubb kiprobalni, hanem egyszerubb leirni a
> man-ba, hogy aki normalisan
> all hozza a dolgokhoz (elolvassa a fucking manualt), az megtalalja benne.
Le van, csak nem a magyarban mert 90% szakszo az meg ugyis szar lesz
leforditva.

> generalunk,  es megnezzuk, hogy melyikre mit csinal az MPlayer/Menconder
> :-)))))))))) mert igy is lehetne vegulis:)
Akkor nezz meg 1-2 audio filtert.

--
Gabucino
MPlayer Core Team