[Mplayer-felhasznalok] DV-bol normalis meretu es minosegu avi

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Jan 8 21:16:10 CET 2004

Hi,

regen ugy lehetett, aztan lett a string-es szintaxis amit en pl sose
birtam megjegyezni. lasd mplayer -pphelp.
gondolom man-ba csak utobbi van mostmar.

> haaat.. tudja fene... mar nem tom, de biztos vagy manual vagy DOCS-bol.
> De most megneztem manual-t meg DOCS-t is egyikbe se lattam...
> Lehet, hogy a DOCS valamelyik regi verziojaban volt benne, es bennem
> maradt...  azt tom, hogy lehet 0x10000-t is adni, akkor mast csinal:-)
> meg asszem 0x30000-at meg 0x40000-et is...nekem TV-felvetel, meg

30000-et nem nagyon lehet/ajanlott, mert ezek bit-ek/flag-ek.
az 10000, 20000, 40000 es 80000 mas-mas postprocess filtert aktival.
amugy tenyleg a 20000 a legjobb, vagy vannak meg adaptiv szurok is.

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu