[Mplayer-felhasznalok] DV-bol normalis meretu es minosegu avi

Fixer fixer at dravanet.hu
Thu Jan 8 16:12:10 CET 2004

Janusz (Tamasi Janos) wrote:

>Aha úgy hívják hogy információ :-)
>Tudod a DVD egy kicsit több adat tárolására képes, de ha egy eleve nem
>jó minőséget akarasz tovább tömöríteni az egyértelmüen rosszabb lesz.
>
>Az érdekes hogy nagyobb lesz a bitráta, biztos vagy benne? Vagy mplayer
>irta ki? Esetleg próbálkozz 2 menetes kódolással.

Haat... ugygondolom, hogy eleg jo minosegben sikerult felvenni a bulit.
Az a furcsa, hogy nem csak a nagyon sotet reszeknel pixelesedik ki,
hanem a neha a vilagos reszeknel is.
Probalkoztam ketmenetes kodolassal is.. azzal se lett jobb minosegu a film.
A bitratat az mplayer irja ki. Betomoritem 1800-as parameterrel, es
amikor visszajatszom, akkor 2227.8-at ir ki:)
A forras avi, 720x576, 24bit, 28800kbps, 25fps.  Ez szerintem eleg jo
minoseg:) Nehol vannak benne homalyos reszek, de attol miert lehetnenek
masfel meteres pixelek a tomorites utan?

Xvid-el is  probalkoztam, de azt meg nemtudtam beizgatni se... olvastam
hogyan kell forditani, de a leiras alapjan eleg nehez... olyan file-okra
hivatkozik a leiras, ami nincs is,
meg olyan dolgokat kellene atirnom, amik nincsenek is ott. Pedig
ugyhallottam Xvid-el jobb minoseget lehet csinalni, mint DivX-el.

Udv,
Fixer