[Mplayer-felhasznalok] DV-bol normalis meretu es minosegu avi

Janusz (Tamasi Janos) janusz_ at freemail.hu
Thu Jan 8 15:36:51 CET 2004

2004-01-08, cs keltezéssel 15:23-kor Fixer ezt írta:
> Hello!
>
> Most iratkoztam fel a listara, uj vagyok.
>
> Szilveszterkor vettem fel DV kameraval bulit. 28800kbps video, 720x576.
> Ebbol akarnek en normalis meretu (filemeret), de azert nem tul pixeles
> divx-et csinalni.
> Erre talaltam ki ezt:
>
> mencoder ./szilveszter001.avi -ovc lavc -lavcopts
> vcodec=mpeg4:vhq:vbitrate=1800:keyint=132 -aoc mp3lame -lameopts br=256
> -o szilv.001.avi
>
> erre csinal nekem egy 2227.8 kbps-es videot, ami raadasul egy-ket helyen
> nagyon-nagyon pixeles.

> [...]
Aha úgy hívják hogy információ :-)
Tudod a DVD egy kicsit több adat tárolására képes, de ha egy eleve nem
jó minőséget akarasz tovább tömöríteni az egyértelmüen rosszabb lesz.

Az érdekes hogy nagyobb lesz a bitráta, biztos vagy benne? Vagy mplayer
irta ki? Esetleg próbálkozz 2 menetes kódolással.

--
Janusz (Tamasi Janos) <janusz_ at freemail.hu>