[Mplayer-felhasznalok] DV-bol normalis meretu es minosegu avi

Fixer fixer at dravanet.hu
Thu Jan 8 15:23:49 CET 2004

Hello!

Most iratkoztam fel a listara, uj vagyok.

Szilveszterkor vettem fel DV kameraval bulit. 28800kbps video, 720x576.
Ebbol akarnek en normalis meretu (filemeret), de azert nem tul pixeles
divx-et csinalni.
Erre talaltam ki ezt:

mencoder ./szilveszter001.avi -ovc lavc -lavcopts
vcodec=mpeg4:vhq:vbitrate=1800:keyint=132 -aoc mp3lame -lameopts br=256
-o szilv.001.avi

erre csinal nekem egy 2227.8 kbps-es videot, ami raadasul egy-ket helyen
nagyon-nagyon pixeles.

Azon csodalkozok, hogy a dvd-rol masolt filmek kisebb bitrataval is
sokkal szebbek, es meg villogo fenynel se pixelesek.. hogy lehet ez? Van
valami specko parameter?

Segitseget elore is koszi,

Fixer